close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האבולוציה של Chery Tiggo: מה-Tiggo 8 ל-Tiggo 8 Pro

מערכת שורשטו תשרי, תשפד30/09/2023

חברת צ'רי הסינית נחתה לפני מספר חודשים בישראל, עם שלושה דגמים שכבר הספיקו לעשות לא מעט רעש בשוק. chery tiggo 8 pro הוא הגדול ביניהם

תגיות:
chery tigo 8 pro
צילום: יח"צ

חברת צ'רי הסינית נחתה לפני מספר חודשים בישראל, עם שלושה דגמים שכבר הספיקו לעשות לא מעט רעש בשוק.

chery tiggo 8 pro הוא הגדול ביניהם - SUV בעל שבעה מקומות ישיבה. אמנם לא הכרנו את הדגם המקדים לו, ה-Tiggo 8, אך מעניין להבין את תהליך האבולוציה שחל ביניהם. 

בואו נביט באופן בו העיצוב, הטכנולוגיה והביצועים השתפרו בין הדגמים.

מאפיינים בולטים של ה-Chery Tiggo 8
אחד הגורמים המרכזיים שגרמו ל-Tiggo 8 לבלוט, היה התמורה יוצאת הדופן שלו למחיר. בעלות

chery tigo 8 pro
צילום: יח"צ
תחרותית, הוא הציע מגוון תכונות יוקרתיות, שנמצאו בדרך כלל בכלי רכב יקרים יותר.

יתר על כן, ה-Tiggo 8 התהדר בחלל פנים מרווח שיכול להכיל בנוחות שבעה נוסעים, מה שהפך אותו לבחירה אידיאלית עבור משפחות. העיצוב החכם הבטיח שכל הנוסעים נהנים מהרבה מקום לרגליים ולראש.

בנוסף לפרקטיות שלו, ה-Tiggo 8 הרשים גם בתכונות הבטיחות המתקדמות שלו. הוא היה מצויד בחבילה מקיפה של טכנולוגיות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית וסיוע לשמירה על נתיב ..

תפקיד הטכנולוגיה באבולוציה של הדגם
הטכנולוגיה הייתה משמעותית בקפיצת המדרגה של סדרת Tiggo, ובמעבר אל ה-Tiggo 8 Pro:

  • קישוריות משופרת -ה-Tiggo 8 Pro לוקח את הקישוריות לרמה חדשה לגמרי, עם שילוב של מערכות מידע בידור מתקדמות. קישוריות ל-Apple CarPlay ו-Android Auto מאפשר לנהגים לחבר בצורה חלקה את הסמארטפונים לתצוגה של הרכב, לקיים שיחות ולגשת למגוון אפליקציות ללא שימוש בידיים.
  • סיוע חכם לנהיגה - הדגם מכיל מערכות מתקדמות, שמשתמשות בחיישנים ומצלמות כדי לספק תכונות כגון בלימת חירום אוטומטית. 
  • הנעה חשמלית -ה-Tiggo 8 Pro צועד לעבר עתיד ירוק יותר עם אפשרות לדגם חשמלי, אם כי בשלב זה הוא אינו זמין בארץ.
איך השתנה הדגם מבחינת עיצוב?
האסתטיקה של סדרת Tiggo עברה שינויים משמעותיים במהלך השנים, וכיום הרכב נראה אלגנטי ומודרני. לעומת ה-Tiggo 8 שהיה מראה קופסתי ומחוספס יותר, ה-Tiggo 8 Pro החדש מתהדר במראה מרשים וספורטיבי. הקימורים החלקים והקווים המעודנים מעניקים לרכב תחושה מתוחכמת.

בנוסף, הגריל הקדמי של ה-Tiggo עבר מהפך, המשקף את שפת העיצוב החדשה של Chery. העיצוב המעודכן הזה לא רק מוסיף נופך של אלגנטיות, אלא גם משפר את נוכחות הרכב על הכביש.

גם תאורת הרכב התחדשה: ה-Tiggo 8 Pro כולל פנסי LED ופנסים אחוריים אלגנטיים, שמספקים ראות טובה יותר וגם מוסיפים נופך עכשווי לעיצוב הכללי. 

יתר על כן, היצרנית הקדישה תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, מחישוקי הסגסוגת ועד לאפשרויות הצבע המודרניות, כל אלמנט עוצב בקפידה כדי ליצור עיצוב בולט ומגובש מבחינה ויזואלית.

כיצד השתפרו הביצועים?
ה-Tiggo 8 Pro מציע ביצועים גבוהים, שתורמים לפופולריות שלו בשוק רכבי ה-SUV. אחד השדרוגים המרכזיים לעומת הדגם המקדים הוא מנוע חזק יותר. הוא מצויד במנוע טורבו, המספק כ"ס ומומנט מרשימים, וכתוצאה מכך חווית נהיגה מרגשת. בין אם אתם נוסעים על כביש מהיר או ברחובות עירוניים, הביצועים המשופרים של הרכב מבטיחים נסיעה חלקה.

בנוסף למנוע המשודרג, ה-Tiggo 8 Pro כולל גם טכנולוגיית מתלים מתקדמת. מערכת המתלים החדשה משפרת את יציבות הרכב, ומאפשרת שליטה ותמרון טובים יותר בתנאי כביש שונים, לרבות פניות חדות או פני שטח לא אחידים.

יתר על כן, הרכב מגיע עם מערכת הילוכים מתקדמת המשפרת עוד יותר את יכולותיו. בין אם אתם רוצים להאיץ במהירות או לנסוע ברוגע, תיבת ההילוכים מתאימה את עצמה בצורה חלקה לסגנון הנהיגה שלכם.

לסיכום
ההתקדמות מה-Tiggo 8 ל-Tiggo 8 Pro, מדגימה את יכולתה של צ'רי לחתור לשיפור מתמיד וחדשנות. למרות השינויים הרבים, דבר אחד נשאר קבוע: החברה מחויבת לאיכות ולשביעות רצון הלקוחות.

 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה